Hi ha moltíssimes maneres de passar un repositori Subversion a git.
Ni molt menys és que sigui una tasca complexa, tot depèn de les bones pràctiques que s’hagin dut a terme en el Subversion.
A guifi.net hem decidit1 canviar del monolític Subversion de lafarga.cat a git. De moment ho enviarem a gitorious.org2, però això és el de menys. Al moment en que canvies a git, pots allotjar el codi allà on vulguis i canviar-ho els dies senars dels mesos parells si vols :)
Com que a lafarga.cat només teníem un sol repositori per el codi hi havia múltiples, fins a 15!, repositoris dins del mateix repositori i barrejats en diverses carpetes i demés.
Total, per sort l’historial en aquest cas no era crucial i amb un script que he creat ja s’està pujant el codi a gitorious.org :)
NOTA: encara no s’ha decidit una data oficial per abandonar lafarga.cat i abraçar de totes totes el git, serà aviat, esperem.
Els que tingueu ganes de jugar amb el git3 ja no teniu excusa que no hi ha codi real.
- De fet jo ho vaig decidir i ningú s’hi ha oposat de moment [↩]
- En concret al projecte guifi de gitorious.org [↩]
- Les diapositives que vaig utilitzar l’últim cop que en vaig parlar [↩]